امنیت با دوربین مداربسته

دوشنبه, ۱۶ شهریور ۱۳۹۴، ۰۴:۱۵ ق.ظ
منبع خبری : 101kala.blog.ir

کلمات کلیدی : دوربین مدار بسته - دوربین مدار بسته ضد ضربه - دوربین مدار بسته WDR - دوربین مدار بسته دید در شب (IR) - دوربین مدار بسته تحت شبکه (IP)


به نظر برخی صاحب خانه ها نداشتن یک دوربین مدار بسته به معنی دعوت از مجرمین است تعداد دوربین های مداربسته نصب شده در دهه گذشته رشد قابل توجهی داشته است.
خرید دوربین مدار بسته خانگی می تواند از جرم جلوگیری کند و یا در صورت وقوع جرم به عنوان مدرکی معتبر استفاده شود بنابر این باید یک سیستم مناسب انتخاب و نصب کرد.
دوربین های به کاررفته در سیستم CCTV می تواند با سیم و یا بی سیم به هم متصل شوند و تعداد این دوربینها به نیاز شما و ویژگی های سیستم بستگی دارد شما همچنین می توانید در خرید دوربین مداربسته از دوربینهای IP استفاده نمائید
به طور کلی دوربین های IP وقتی استفاده می شوند که تصاویر در چندین محل مشاهده شود و یا دوربین های بکار رفته زیاد باشد برای نصب دوربین های امنیتی نیاز است که منزل شما از لحاظ امنیتی ارزیابی شود این کار توسط متخصصین شرکت مهندسی راما پارس پردازش انجام می شود
بسیار مهم است که شما در زمان ارزیابی حضور داشته باشید و نظرات خود را بیان کنید زیرا هیچ کس به اندازه شما ملک و یا خانه را نمی شناسد برای مثال وجود نقاطی در محوطه که نیاز به پوشش دارند و یا نیاز به یک دروازه امنیتی بایستی با متخصصین شرکت در میان گذاشته شود بر اساس اندازه و نیاز مندی های ملک شما می توانید از بین مدلهایی که کارشناسان ما به شما پیشنهاد می دهند انتخاب کنید.
بطور کلی مسایلی که شما باید برای خرید دوربین مداربسته مد نظر قرار دهید شامل موارد زیر است :
خرید دوربین مداربسته چرخشی یا PTZ
دید در شب و یا مادون قرمز
ردیابی حرکت به طور خودکار
کیفیت تصاویر دوربین مدار بسته
سیستم صوتی دو طرفه و یا یک طرفه
سیم کشی
بی سیم
IP
با تهیه دوربین مداربسته PTZ می توانید تعداد دوربینهای مداربسته مورد نیاز را کاهش دهید همچنین شما می توانید همه دوربینهای چرخشی را با استفاده از برد کنترلی و دسته فرمان و DVR و یا با استفاده از ارسال فرمان از کامپوتر شخصیتان هدایت و یا کنترل کنید . دوربینهای مداربسته خارجی باید دارای تکنولوژی دید در شب باشند.بنابر این دوربین های نصب شده در اطراف ملک با فرض نبود نور در خیابان باید دارای LUXپایین باشند.دوربین مداربسته مادون قرمز نوری را می بیند که انسان قادر به دیدن آن نیست و این تابش نور رابه یک تصویر حرارتی قابل دیدن تبدیل می کند این دوربینهای مداربسته می توانند در تاریکی مطلق و یا نرخ LUX نزدیک به صفر برای مثال در انبار های بدون پنجره نصب شوند و تصاویر را ضبط کنند.
خرید دوربین مداربسته سیمی یا بیسیم
برای انجام سیم کشی نیاز به کابلی است که هم به دوربین برق رسانی کند و هم سیگنال دوربین را به سمت گیرنده و یا DVR بفرستد . در اغلب موارد باید کابل را در دیوار و یا در زیر زمین نصب کرد که در این صورت جابجایی دوربین سخت است .سیم کشی برای اماکن بزرگ که دارای چندین ورودی امنیتی هستند بسیار مناسب است و دوربین های مداربسته می توانند تصاویر افراد را در این ورودی ها ضبط کنند در این موارد داشتن قابلیت صدای دو طرفه باعث می شود که از داخل خانه با مهمانانی که وارد می شوند همزمان با دیدن آنها صحبت کرد.

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۴/۰۶/۱۶
  • ۱۴۳ نمایش
  • پوریا ابراهیمی
تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.