کاربرد دوربین مداربسته

دوشنبه, ۱۶ شهریور ۱۳۹۴، ۰۴:۲۱ ق.ظ
منبع خبری : 101kala.blog.ir

کلمات کلیدی : دوربین مدار بسته - دوربین مدار بسته ضد ضربه - دوربین مدار بسته WDR - دوربین مدار بسته دید در شب (IR) - دوربین مدار بسته تحت شبکه (IP)


دوربین مدار بسته یکی دیگر از اقلام مهم و اصلی در سیستم‌های هوشمند تلقی خواهد شد.
سیستم‌های هوشمند امروزه در موارد بسیاری مورد استفاده قرار میگیرد,پایه اصلی کاربرد آن‌ها شامل اجزایی است که به عنوان گیرنده اطلاعات و دیتا‌های اطراف را گرفته و به ابزاری واسط و قابل برنامه ریزی داده تا آن‌ها را تجزیه و تحلیل نماید, سپس به بخش عملگر فرستاده میشود تا در صورت بروز هر گونه رویداد وارد عمل شود.

گیرنده در اینجا نوعی حسگر بوده که خود از انواع مختلفی میباشد :
حسگرهای نوری, حسگرهای دودی , حسگر‌های گرمایی , حسگر‌های گازی که تنها بخشی از ان‌ها میباشند.حسگر‌های نوری خود در موراد بسیاری استفاده میشوند از جمله در لوازم صوتی و تصویری.ویا مثلا حسگر‌های گازی در مکان‌هایی که استنشاق گاز به وفور احسا میشود مانند صنایع پتروشیمی.
دوربین‌های مداربسته :
دوربین‌های مداربسته /دوربین مخفی یکی دیگر از سیستم‌های هوشمند حفاظتی به حساب می‌آیند که در حفظ امنیت اطلاعات , کالا‌ها , شناسایی جرائم , نتایج تحقیقات , جلوگیری از خرابکاری و …. استفاده میشود.
سیستم دوربین مداربسته خود از اجزای بسیاری تشکیل شده است و نیاز به اصول یادگیری و کاربردی خواهد داشت.مقاله ای که هم اکنون از طریق لینک زیر قابل دریافت است چکیده ای از ازجزاء – تعاریف و کاربردهای سیستم هوشمند دوربین مداربسته را شرح میدهد.

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۴/۰۶/۱۶
  • ۳۸۶ نمایش
  • پوریا ابراهیمی
تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.