ایجاد تصویر دوربین مدار بسته

دوشنبه, ۱۶ شهریور ۱۳۹۴، ۰۴:۲۲ ق.ظ
منبع خبری : 101kala.blog.ir

کلمات کلیدی : دوربین مدار بسته - دوربین مدار بسته ضد ضربه - دوربین مدار بسته WDR - دوربین مدار بسته دید در شب (IR) - دوربین مدار بسته تحت شبکه (IP)

 


در واقع مخفف Charged Coupled Device است.

CCD یک ابزار الکترونیکی محسوب میشود که از تعداد زیادی از دیودهای بسیار کوچک حساس به نور تشکیل شده است. هر دیود موجود بر روی چیپ CCD ولتاژی را تولید میکند که دقیقا با نوری که دریافت میکند نسبت مستقیم دارد. دیودی که در معرض نور قرار نگیرد ولتاژی تولید نخواهد کرد و این عدم وجود ولتاژ به عنوان رنگ سیاه تلقی خواهد شد. مسلما" بیشترین نور بیشترین ولتاژ را تولید خواهد کرد و این بیشترین ولتاژ به عنوان رنگ سفید تلقی میشود. سطوح نور بین این بیشترین و هیچ نیز ترکیبات مختلفی از خاکستری و طوسی را تشکیل میدهند. در دوربینهای رنگی سیگنالهای مربوط به رنگها نیز همراه با میزان نور دریافت میشود.
میزان نوری که یک چیپ CCD میتواند دریافت کند بسیار محدود است بنابراین نور ورودی به چیپ CCD باید به وسیله محدود کنندهها به مقداری خیلی کمتر از مقدار واقعی خود تقلیل یابد.

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۴/۰۶/۱۶
  • ۴۰۰ نمایش
  • پوریا ابراهیمی
تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.