آموزش نصب دوربین مدار بسته 1

دوشنبه, ۱۶ شهریور ۱۳۹۴، ۰۴:۱۱ ق.ظ
منبع خبری : 101kala.blog.ir

کلمات کلیدی : دوربین مدار بسته - دوربین مدار بسته ضد ضربه - دوربین مدار بسته WDR - دوربین مدار بسته دید در شب (IR) - دوربین مدار بسته تحت شبکه (IP)


دوربین های مداربسته همچنین باید در همه نقاطی که کار تراکنش مشتریان انجام می شود،نصب شوند. مکان هایی از قبیل قفسه،بخش های تحویلداری و همه باجه ها. این نقاط در کنار درهای ورودی و خروجی، بهترین تصاویر ممکن برای تجسس راارائه می کنند. سعی کنید دوربین های مداربسته را در ارتفاع 2متری نصب کنید و طوری باشد که به صورت مستقیم محل را زیر نظر بگیرد. اگر دوربین را بیش از اندازه بالا نصب کنید(مثلا سقف)، در آن صورت چیزی جز تصویر بالای سر افراد را نخواهید داشت.
اهداف احتمالی
منظور ما از اهداف احتمالی، کشوی پول، قفسه های جواهرات،قفسه های مدارک و یا هر جای دیگری است که سارقین ممکن است، آنجا را هدف سرقت قرار دهند. در این جاها، دوربین ها باید تصاویری با پهنای کاملا باز دریافت کنند. در اینجا منظور زیاد شناسایی نیست، بلکه در این جا هدف بازنگری یک اتفاق و یا عکس العمل نشان دادن به آن است. همچنین جاهایی هم هستند که دوربین ها می توانند نسبتا بالا نصب شوند تا درون قفسه ها و کشوها را هم ببیند.
جاهای پرت
پارکینگ ها و کوچه های پشتی نیز مکان های مناسبی برای نصب دوربین های مداربسته به شمار می روند. تصاویری که از این جاها بدست می آید،برای بررسی خرابکاری و خشونت مناسب است. ویژگی بازدارندگی دوربین های مداربسته شما در این مکان ها باز هم به میان می آید. هنگامی که سارقین احتمالی می بینند دوربین مداربسته به آنان خیره شده ممکن است از اقدام خود منصرف شوند.
نتیجه:
چهار مکان ورودی و خروجی، محل انجام تراکنش مشتری،اهداف احتمالی و جاهای پرت بهترین مکان هایی هستند که می توان دوربین های مداربسته را در آنجاها نصب نمود. با این کار تصاویری به دردبخور برای تجسس ضبط می کنید و از قابلیت دوربین های خود در بازدارندگی جرم به خوبی می توانید استفاده نمایید.

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۴/۰۶/۱۶
  • ۱۴۷ نمایش
  • پوریا ابراهیمی
تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.