آموزش نصب دوربین مدار بسته

دوشنبه, ۱۶ شهریور ۱۳۹۴، ۰۴:۱۰ ق.ظ
منبع خبری : 101kala.blog.ir

کلمات کلیدی : دوربین مدار بسته - دوربین مدار بسته ضد ضربه - دوربین مدار بسته WDR - دوربین مدار بسته دید در شب (IR) - دوربین مدار بسته تحت شبکه (IP)


دوربین های مداربسته خود را در جایی قرار دهید تا بیشترین تاثیر را داشته باشند.
دوربین های مداربسته به 2منظور به کار می روند: تجسس و بازدارندگی.تصاویری که با دوربین های خود دریافت می کنید،بیشتر اوقات به منظور بررسی دوباره یک تصادف یا جرم به کار می روند.با دوربین مداربسته دقیقا می فهمید چه اتنفاقی افتاده است. اما دوربین مداربسته عواملی بازدارنده هستند،چون افرادی که بدانند تصویرشان در حال ضبط شدن است،مراقب رفتار خود هستند،برای اینکه دوربین ها بیشترین عملکرد را از خود نشان دهند بایستی مکان مناسبی برای نصب کردن آنها بیابید. در ادامه به بازگویی چهار منطقه از بهترین جاهایی که می توانید عمده دوربین های مداربسته را نصب کنید،می پردازیم.
ورودی ها و خروجی ها
درهای ورودی و خروجی بهترین جاهایی هستند که می توانید تصاویر چهره را مشاهده و ضبط کنید.از این تصاویر می شود برای شناسایی استفاده کرد.به منظور اینکه تصویر با کیفیتی برای شناسایی گرفته شود دوربین های مداربسته را باید به گونه تنظیم کرد تا تصویری به عرض حدود یک متر را بگیرد؛ این مقدار اندازه میانگین عرض در است. هنگامی که دوربین را به سمت نقاط خارجی تنظیم میکنید،فوق العاده دقت کنید. هنگامی که در باز می شود، تغییر ناگهانی مقدار نور اغلب باعث می شود تا سوژه تصویر کاملا سیاه شود.در نتیجه تصویر به دست آمده چیزی جز یک تصویر سیاهرنگ و تیره نخواهد بود. در بسیاری از موارد،مشاهده از بیرون در خروجی بسیار مناسب تر است. نور در این تصاویر بسیار یکنواخت تر می شود، چون دوربین در این مورد از نور خارجی دور است.
با قرار دادن یک تلویزیون یا نمایشگر نزدیک در ورودی، تصاویر چهره ای با کیفیت خواهید داشت. همانطور که مشتریان و یا ملاقات کنندگان وارد می شوند، توجه شان به صورت ناخودآگاه به صفحه تلویزیون جلب می شود. اگر دوربین خود را نزدیک آن مانیتور قرار دهید، تصویر چهره ای کامل و واضح دریافت می کنید. اگر مانیتور تصاویر نظارتی را نمایش دهد،در آن صورت امتیازی ویژه ارائه می کند و عامل بازدارنده قدرتمندی خواهد بود.
محل های انجام تراکنش های مشتری

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۴/۰۶/۱۶
  • ۱۷۲ نمایش
  • پوریا ابراهیمی
تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.