HERO مدلی ارزان قیمت و ساده از دوربین‌های گوپرو

دوشنبه, ۹ شهریور ۱۳۹۴، ۰۴:۱۲ ق.ظ

منبع خبری : 101kala.blog.ir



دو روز پیش از جدیدترین نسل دوربین‌های حرفه ای گوپرو HERO4 خبرهایی را برای شما نقل کردیم. حالا کاشف به عمل آمده که گوپرو یک سورپرایز ویژه دیگر نیز برای بازار خواهد داشت؛ مدلی ارزان و ساده از دوربین‌های گوپرو با نام HERO.



در حالی که هیرو 4 بلک و سیلور به ترتیب دارای قابلیت ضبط ویدیوهای 4K در 30 فریم بر ثانیه و صفحه نمایش لمسی هستند، دوربین "هیرو" مدلی پایین رده خواهد بود که هیچ کدام از این موارد را به کاربر ارائه نمی‌کند. این دوربین حتی قابلیت ارتباط بی سیم به وسیله وای فای و بلوتوث را نیز دارا نمی‌باشد.

اما در عوض قادر است در سرعت 30 فریم بر ثانیه ویدیوهای 1080p و در 60 فریم بر ثانیه ویدیوهای 720p برای کاربر خود ضبط کند (ظاهرا هیرو تنها در همین دو رزولوشن و فریم ریت به فیلم‌برداری می‌پردازد.)



قابلیت "کوئیک کپچر" نیز در این دوربین گنجانده شده تا با یک دکمه و شروع اتوماتیک فیلم‌برداری بر سرعت عمل کاربران بیفزاید. همچنین دوربین هیرو تصاویری در اندازه 5 مگاپیکسل و با سرعت 5 فریم در ثانیه ثبت می‌کند.



دوربین هیرو با یک پوشش محکم عرضه می‌شود و می‌تواند دوربین را تا عمق 40 متری از ورود هر گونه آب مصون نگه دارد. دوربین از همان ابتدا با این پوشش تولید شده، پس کاربر قادر به جداسازی آن نخواهد بود و در نتیجه امکان اتصال لوازم جانبی خاصی نیز به همین دلیل منتفی می‌شود.

یک حالت به نام Auto Low Light نیز در این هیرو قرار دارد که در شرایط نوری کم یاری دهنده دوربین برای ثبت ویدیوها و تصاویر بهتر خواهد بود. دیگر ویژگی‌های آن شامل میکروفون از پیش تعبیه شده، پشتیبانی از میکرو اس دی‌ها تا حجم 32 گیگابایت، باتری با طول عمر 2.5 ساعت و وزنی 110 گرمی می‌باشد.



طبق خبرهای رسیده این دوربین قیمتی زیر 200 دلار خواهد داشت و می‌تواند مشتریان بسیار بیشتری را به جمع طرفداران این دوربین‌ها اضافه کند.

این دوربین چون پرچم‌داران جدید گوپرو در مراسم هشتم اکتبر رونمایی خواهد شد. می‌توانید برای آشنایی با دوربین‌ HERO، این ویدیو را مشاهده کنید. (ویدیو به زبان روسی تهیه شده است)

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۴/۰۶/۰۹
  • ۲۰۷ نمایش
  • پوریا ابراهیمی
تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.